News ► D23 Expo Japan: Kingdom Hearts Premium Theater Coverage!



REGISTER TO REMOVE ADS

Shadow Fenix

I 'Member
Joined
Aug 31, 2007
Messages
9,315
Awards
12
Location
M.I.A.
  • Master of Monologues
  • Final Fantasy Type-0
  • Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX
  • The World Ends with You: Solo Remix
  • Final Fantasy VIII PC
  • In the Grid
As long as they release whatever they're showing and don't keep it a secret, fine by me. Enjoy for those who are there.
 

Sora2016

Silver Member
Joined
Feb 15, 2012
Messages
4,550
Awards
2
Location
United States
  • Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
  • Theatrhythm: Final Fantasy
Yeah, I agree "banning" people from posting on social media is really annoying. Like yeah, I'm sorry but if the second group is worried about spoilers they just should avoid twitter and such for an hour and a half...

But yeah, if nothing truly happens for 4 more hours I probably wont be awake for it...meh.
 

gosoxtim

Silver Member
Joined
Jun 12, 2013
Messages
4,515
Awards
1
Age
29
Location
Illinois
  • News Hound
of course they going to relase the only reaseon why the conept wasn;t relse was becuase it was just concepts plues this is a disney event it would make disney upset if they keep it a secret
 

Muke

whatever
Joined
Nov 30, 2014
Messages
6,091
Awards
35
Location
Vienna
  • Savage Nymph
  • Key of Destiny
  • Graceful Assassin
  • Come So Far
  • The Gambler of Fate
  • Melodious Nocturne
I'm gonna wait an hour or so, since i've got nothing to do while waiting on the bus.
Actually, I am kinda okay with 3 am for est, since that means 7/9 pm for me -- which is great.
 

Muke

whatever
Joined
Nov 30, 2014
Messages
6,091
Awards
35
Location
Vienna
  • Savage Nymph
  • Key of Destiny
  • Graceful Assassin
  • Come So Far
  • The Gambler of Fate
  • Melodious Nocturne
well, there is a kh13 stream, but that one is literal shit. Don't watch that. D:
 

robvandam111

Silver Member
Joined
Sep 8, 2014
Messages
3,445
Awards
6
Location
Miami
  • Just Short of the Mark
  • You've Got A Friend In Me
  • Disney Royalty
  • Final Fantasy X/X-2 HD Remaster
  • Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX
  • Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX
To those that will still be awake from California....its always you guys :( No fair! It feels like 12am here due to the effect of daylight saving lol.
 

Muke

whatever
Joined
Nov 30, 2014
Messages
6,091
Awards
35
Location
Vienna
  • Savage Nymph
  • Key of Destiny
  • Graceful Assassin
  • Come So Far
  • The Gambler of Fate
  • Melodious Nocturne
Who was the one 'proofing' us that they will be able to record?
Masteroflostrain I am looking at you! :(
 

BlackOsprey

Hell yeah
Joined
Jul 5, 2015
Messages
4,534
Awards
17
  • Steadfast Heart
  • Ever Gentle and Kind
  • Superior of the In-Between
  • Flix and Chill
  • Fairest of them All
  • Crafty Soul
I can't believe this...all that waiting for nothing but MORE WAITING.




Oh-kay, I've calmed down, sort of. Guess this is what happens when you get excited for something, huh? Just infinite disappointment when it never comes... Well, no point in staying. Need sleep.
 

Chuman

Dad of Boy
Joined
Jun 30, 2008
Messages
12,699
Awards
44
Age
20
  • Savage Nymph
  • Come So Far
  • Come So Far
  • Come So Far
  • The Gambler of Fate
  • Dandelion
we waited

and waited

and waited

the day came, now we wait.

classic square, i wouldn't be surprised if the whole event is a screen announcing an announcement for tomorrow.
 

fmimac

New member
Joined
Sep 1, 2015
Messages
40
Awards
0
Location
at the ice cream shop in Twilight Town
we waited

and waited

and waited

the day came, now we wait.

classic square, i wouldn't be surprised if the whole event is a screen announcing an announcement for tomorrow.
lolz
But, if nothing can be posted until 5pm japanese time, doesn't filming won't be allowed on the second presentation too ? Since it starts at 4.
Sorry if my english made no sense, it's 5am. =_=
 

Zettaflare

Ice Queen
Joined
Jan 2, 2013
Messages
10,320
Awards
2
Location
California
  • Anguis Union
  • Nothing's Like Before
Well at least when everyone wakes up tomorrow there will be a bunch of new stuff to talk about. So not a TOTAL bust
 
Top