• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS



REGISTER TO REMOVE ADS
kokkie
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings Awards About

  • Okeoke! Amersfoort is wel een leuke stad, ben er een aantal keer geweest! Ik kom van het zuiden, woon al m'n hele leven in Maastricht.
    Ik ben inderdaad lid geworden door KH, maar ook voor de gezelligheid natuurlijk! :)
    Hey! Altijd leuk om Nederlanders tegen te komen op Engelstalige forums.. Alles goed :D?
    Geen idee eigenlijk. Toen ik meer betrokken geraakte in het project, was iedereen de 4 al 'the fab four' aan het noemen. Ik denk dat het was omdat we dan niet telkens 'the four main characters' moesten zeggen, het is korter :)

    In de game zullen ze nooit zo genoemd worden hoor :D
    Ok?, dankje! :). Hopelijk zet Arkrend ook wat screenshot in de thread. Ben echt zeer nieuwsgierig wat hij allemaal al gedaan heeft!
    Ach zo! Ja, die mag je zeker eens laten zien hoor. Als je de textures maakt, kan je eventueel inspiratie halen bij KH1 (die hebben zo gele sterren volgens mij).
    Een krat. Daarmee begin je als je modellen wilt maken in 3d. Ik moet hem alleen nog texturen.
    Niet erg! Soms kan het gebeuren dat iets wordt besproken dat er niet echt thuishoort maar we proberen dit te vermijden. Maar het kan altijd dus het is geen misdrijf ofzo. Vroeger waren er gewoon mensen die alles besproken in een thread dat er totaal niets mee te maken had dusja, deze regel moest er komen :)
    Ghoh nee, mijn computer flipt nu al genoeg. En ik heb al redelijk wat te doen in dit project, ik ben medeverantwoordelijk voor structuur te brengen in de threads (eerste posts enzo in orde houden) en ben al een halfjaar zo wat de 'bemiddelaar'.

    Als er discussies wat te ver gaan of als er mensen over dingen beginnen spreken die niet thuishoren in die thread, zal ik er zijn om terug orde te brengen. Normaal gezien heb ik niet veel te bemiddelen maar bv. gisteren heb ik toch weer moeten ingrijpen. Het kan zeer stressvol worden :p

    Ik werk zo wat in elke thread dus genoeg werk haha :D
    Die 'naakt' modellen zijn echt nodig als je verwisselbare kleding wilt. En volgens mij is het ook handig als je wilt animeren, maar ik heb me daar niet in verdiept. De naakt modellen zijn overigens de contouren en er hoeven geen genitali?n op te zien zijn. Ik zal eens even informeren bij de programmeurs thread.
    Wel, er zijn al modellen in de maak en er zijn er al af ook. Arkrend bv. heeft er al een paar gemaakt en heeft al animaties uitgeprobeerd. Ik denk dat je best je eens informeert in de programming thread, de mensen daar gaan je zeker en vast beter kunnen helpen aangezien ik niet weet hoe ver ze al gevorderd zijn met hun werk.

    Ik weet wel dat men heeft voorgesteld om geen naakt model van een personage te maken en daarna kleren toe te voegen. We hebben beslist om gewoon de kleren en het lichaam van het personage als '1 object' te maken (ik hoop dat dit verstaanbaar is xD).

    Ik kan je spijtig genoeg niet verder helpen ivm 3d objecten, heb er helemaal geen verstand dus de programming thread is echt de plaats waar je veel informatie zal te weten komen! :). Arkrend en DarkRiku zijn volgens mij de personen die je het beste gaan kunnen helpen.
    Aha, je spreekt Nederlands? ;). Dat is makkelijk! :D

    Nu euhm, er is niet echt een chat geweest, er is wel een persoon geweest die op livestream videos maakte (hij liet zien hoe hij bv. 3d models maakte enzo) en daar was wel een chat. Maar hij heeft al in lange tijd geen video meer gemaakt dusja.

    We hebben al beslist dat als alles besproken is in de threads, dat we de samenvattingen gaan maken en de threads gaan laten verwijderen. Vanaf dan zal alles besproken worden via PM. Hoewel dit nog altijd kan veranderen.

    Heb ook inmiddels wat berichten verwijderd uit mijn inbox :)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top