• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

Fanfiction ► KH Laughs



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

inferno232

New member
Joined
Jul 10, 2005
Messages
66
Age
32
Location
In the happy place of my mind known as La-La Land.
You are a demented little person with no respect for reality GC.


It's nice to know I'm not the only one! lol
PS They're right about the copying off of Friends, but I really don't see a reason for complaining. Those guys who hated it you for it need to stop being over-emotional little girls. (or Rikus. lol)
 

Golden_Chocobo

Like No Other
Joined
Jan 3, 2005
Messages
1,413
k guys it's here..i hope this makes you happy rikugrl and no. 6 lol

Episode 16(Part 1): The Renunion

Description: GUEST STARS: RIKUSGRL AS TAI!!!! NO.6 AS GRIMMIX!!!!!!!!!!
Riku falls in love and Tidus finds his long lost brother. Sora gains weight and becomes a laughing stock.

Sora: Mm..good..

Kairi: Sora, if you keep eating those French fries, you’ll get fat!!

Sora: HAH!!!! Me?? Get fat?? AHAHAHAHAH You’re funny Kairi!!!!

One week later at the apartment.

Sora: AAAH!!!! I GOT FAT GUYS!!!! I JUST GAINED 100 POUNDS!!!!

Tidus: Wow!!!! You look 200 pounds fatter too!!!!

Sora: What should I ever do??!?!?!

Riku comes in and starts jumping around.

Riku: Yippie Yippie!!!!

There is a flower on his head and he’s wearing a kendo uniform. (japanese traditional uniform.)

Yuna: OMFG!!!! KAIRI WHAT DID YOU DO TO HIM?!!

Kairi: WHAT?!! IT WASN’T ME HE WAS IN JAPAN REMEMBER?!!!!

Tidus: Hmm..he looks normal to me..

Namine: RIKU!!!! WHAT HAPPENED?!!

Riku: SOMEHTING INCREDIBLE HAPPENED GUYS!!!!

Tidus: WHAT?!!!! WHY ARE OYU WEARING A FLOWER ON YOUR HEAD?!! WHY ARE YOU WEARING A DRESS?!!!!

Riku: FOR YOUR INFORMATION, THIS FLOWER WAS GIVIN TO ME FROM SOMEONE VERY SPECIAL..THIS ISN’T A DRESS IT’S A KENDO UNIFORM..OR A JAPANESE TRADITIONAL UNIFORM..Hey..where’s Sora??

Sora: I’m right here Riku!!!!

Riku: WOW WHOSE THAT GUYS?!!

Sora: IT’S SORA!!!!

Riku: AHAHAHHAHAHAAH WOW YOU GAINED WEIGHT!!!!

Sora: YA THINK?!!!!

Riku: Well guys, I met someone in Japan..

Tidus: Who??

Riku: Here she is ppl!!!!

Tai walks in and that noise found in chick flicks and stuff where they cheer and go “WOOOOOOOH!!!!” Comes out. RIKUGRL STANDS IN FRONT OF THE DOOR AS TAI!!!! WOOT WOOT!!! EVERYONE CHEER!!!!

Sora: WOOOOOOOH!!!!

NOT YOU SORA YEESH!!!!

Sora: Sorry..

Tai: Go ni chi wa.

Tidus: Huh??

Riku: THIS IS TAI EVERYBODY!! I KNEW HER IN HIGH SCHOOL!!!! WE WERE SCIENCE LAB PARTNERS!!!!

Sora: Riku, I was science lab partners in every project you were in..

Riku: NOO!!!!! NOT IN THE ONE WHERE YOU GOT THE PIMPLE DISEASE OR THAT “HORMONE” DISEASE!!!!

Sora: OH YEAH!!! THAT ALMOST KILLED ME!!! Whew..but I think it spread to everyone..cuz a few days later everyone started having this.. “hormone” disease!!!!

Riku: I KNOW!! REMEMEBER JOE?!! HE-..

Tidus: OFF TOPIC HERE GUYS!!!!

Riku: Oh sorry..anyways..this is Tai!! I’ve always had a big crush on her!!!! Then she moved to japan in our junior year..

Tidus: Riku, you had a crush on every girl in school..

Riku: YES BUT THIS ONE’S SPECIAL!!!!

Tidus: Oh ok..

Tai: Riku, should I move my bags in??

Sora: She’s sleeping with us??

Riku: Yeah!! In our room!!!! She’s sleeping on your bunk bed.

Sora: WHAAT?!!

Riku: Besides..if you sleep there..the bunk bed will break!! AHAHAHAHAHA!!!!

Sora: Where should I sleep then??

Tidus: How about on the streets..there is plenty of room there!! AHAHAHA!!!!

Yuna: He’d probably block all the cars from going through though HAHAHAHAA!!!!

Namine: Or he’d break the buildings in half AHHAHHAAHA!!!!

Kairi: GUYS GUYS DON’T MAKE FUN OF SORA!!!! IT’S NOT HIS FAULT THAT HE’S 100 POUNDS OVER WEIGHT HAHAHAHAHAHA!!!!

Tai: Uhh..so..should I move them Riku?

Riku: Sure!!!!

Sora: Grrrrr..

Suddenly, someone walks in the door. It is No. 6 PPL!!!! THE CROWD GOES WILD!!!!

Sora: WOOOOOH!!!!

Shut up you fatty!!!!

Sora: Ok!!!!

Grimmix, Tidus’s long lost brother has returned!!!!

Grimmix: BROTHER!!!!

Yuna: OMG IT’S GRIMMIX WOW!!!!

Tidus: Who are you huh????

Grimmix: I’M YOUR LONG LOST BROTHER!!!!

Tidus: WHAAAT?!!!!

To be continued..

please no autographs lol!!!!
 

No.6

New member
Joined
Jun 8, 2005
Messages
42
Age
37
Location
Between 5 and 7
Website
www.geocities.com
Geeze, the thought of Sora being fat slayed me. Then all those jokes about him living on the street killed me even more. This comic is still one of the greatest I've ever read. I love how Tidus doesn't recognize me. Hoot! Oh, and Rikusgrl, I love pie, that's why I wanted Grimmix to own a pie shop. Also, I too love pumpkin pie.
 
Last edited:

Elphaba_1

Author
Joined
Aug 2, 2005
Messages
3,864
Location
in my room, where else?
i still luv it! PIES ROOL!!!!!! UPDATE SOON!!!!! Yeah Tai's in! *leaps with joy and runs to Golden Chocobo to give him a hug!! THANK U THANK U THANK U THANK U!!!!! More Tai and Grimmix please.
 

Golden_Chocobo

Like No Other
Joined
Jan 3, 2005
Messages
1,413
lol o.o ok ok i'll update it very soon. Infact now!!!!

lol and inferno..you said i have no respect for reality? Then read this one lol!!!!


Episode 16(Part 2):


Tidus: I HAVE A LONG LOST BROTHER?!!! SINCE WHEN?!!!!

Yuna: TIDUS!!!! WE MET HIM WHEN FILMING FINAL FANTASY X REMMEBER?!!!! INFACT, HE WAS YOUR STUNT DEVIL!!! IN FACT, HE PLAYED ¾ OF THE WHOLE GAME!!!!

Tidus: Hmm..weird..how come I don’t remember you..

Grimmix: It’s ok brother, so how have you been doing??

Tidus: uhh..

Grimmix: I’ve been working at a local pie shop across the street. I’m thinking of naming it Grimmy’s Callender.

Riku: How about you name it Marie’s Callender? I like that name.

Grimmix: Ok fine..Marie’s Callender..hmm..it doesn’t sound very original though..

(For those of you that ate at that place would know what I’m talking about)

The next day same time.

Sora: Man..no matter what I do..i can’t lose any weight..AAAAH!!!!

Tai: Try going on the “subway” diet. It helped my brother!!!!

Sora: Really? Hmm..what is this.. “subway” diet??

Tai: Subway is a restaurant. It has lot’s of dieting foods there.

Sora: Aah..i see I’ll try it out..

Riku: Honey I’m hooooommme!!!!

Tai: Riku!!!!!!

Tidus: Since when did this turn into an “I love lucy” show??

Riku and Tai start kissing and hugging.

(Happy? LOL)

Sora: OMG!!!!

Tidus: RIKU’S ACTUALLY DOING SOMETHING..STRAIGHT FOR ONCE OMG!!!!

Kairi: LET’S RECORD THIS IN FOR FUTURE GENERATIONS!!!!

Yuna: THAT PIE WAS DELICIOUS GRIMMIX!!!!

Grimmix: Yup..my specialty is “Banana cream pie”..

Yuna: I had pumpkin pie..

Grimmix: My specialty is also “pumpkin pie”..

Namine: Wait..what’s that sound..

The glass of water starts to rumble..there is a large thump outside.

Tidus: OMG IT’S SORA RUN!!!!

Riku: No it’s not Sora..Sora’s right here..besides..Sora would make a louder thump..

Sora: HEY!!!!

Kairi: So what is it??

T-Rex: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!

Yuna: WOW!!!! IT’S A T-REX GUYS!!!! A T-REX IS OUTSIDE DESTINY ISLANDS!!!!

Namine: HOW?!!!!

Tidus: Well, Jurassic Park is right next to our island..

Tai: NOTHING CAN STOP IT!!!!

Grimmix: WHAT SHOULD WE DO?!!!!

Sora: I’LL STOP IT GUYS!!!!

Riku: REALLY?!!!!

Sora: I’m THE SAME HEIGHT, WEIGHT, AND STRENGTH!!!!

Riku: OK BYE!!!!

They all throw Sora out the window.

Sora lands on his feet and breaks the concrete. He turns super saiyan 3 and starts tackling the T-Rex.

T-Rex: NOOOOO!!!!

Sora: AHAHAHAHAHAAH!!!!

The next day same time..

Tai is pacing all worried like..

Tai: Oh no..guess what??

Tidus: What??

Tai: I have to move to Europe..

Tidus: WHAAT?!! DOES RIKU KNOW ABOUT THIS??

Tai: Noo..I dunno how to break it to him..Sora..have you ever crushed someone’s heart??

Tidus: More like their whole body..

Sora walks in all skinny again.

Sora: LOOK!!!! I TOOK TAI’S ADVICE AND WENT ON THE “SUBWAY” DIET!!!! I LOST 100 POUNDS!!!!

Tidus: So it really does work..

Riku walks in and starts dancing happily.

Tidus: Tai’s moving to Europe Riku.

Riku: Ok have fun Tai!!!!

He hugs her and starts dancing away.

Tai: Wow..that was easier then I thought..well..i have to go now bye!!!!

She zooms off towards the airport.

Namine: Sora, you have been awarded a medallion award!!!!

Sora: Really??

Yuna: Yup!! For scaring away the T-Rex guys!!!!

Sora: What’s it called guys??

Yuna: IT’s Called “Scaring away the T-Rex” Award!!!!

Sora: Yes!! I feel so honored!!!!

Yuna: AND THEY THREW IN A WORLD SUPPLY OF FRENCH FRIES!!!!

Sora: Nah..i quit French fries..i;m sticking with potato wedges now..

Yuna: Uhh..ok..

Sora: So who wants KFC?? (Kentucky Fried Chicken)

Kairi: Hey where’s Grimmix??

Grimmix: I’m right here guys!!!! Marie’s Callender is a big hit!!!! I’m also thinking of making a giant super store..with everything inside it..i’m thinking of naming it Grimmix Mart!!!!

Kairi: How about Kairi Mart!!!!

Grimmix: Nah..too long how about K-Mart!!

Kairi: Sounds Great!!!!

T H E E N D.

This episode brought to you by:

Subway (Eat fresh)

Kentucky Fried Chicken

Marie’s Callender

K-Mart

Jurrasic Park

KH Insider

Window’s XP

Microsoft Word

DisneyLand


Ok this one was very odd..i was in a rush so..Dun worry i'll include you in later episdoes too!!!!
 

Elphaba_1

Author
Joined
Aug 2, 2005
Messages
3,864
Location
in my room, where else?
TAIIIIIIIII!!!!! I liked it, well done, is Tai coming back, if she isn't my sister will be very unhappy. Maybe if she does, she can have a fighting competion, Tai's a fighter if ur wondering. Great story, update please. Is there a reason that shes went to Europe?
 
Last edited:

Erebus Kronos

Godess of the Titan's
Joined
Aug 5, 2005
Messages
2,244
Age
33
Location
On that big blue planet...
hi i'm a freind of Rikusgrl she is about 2 hav a hearts attack if u dont update soon. she is a total fan of ur storys and so am i but not as much as her shes is obsessed with them.
 

Elphaba_1

Author
Joined
Aug 2, 2005
Messages
3,864
Location
in my room, where else?
Sorry I didn't read the bottom line! I am going to get a heat attack if u don't update soon and thats the truth. Great story again, but still how long will she be gone, and u know what? I went to Europe just this summer, it was kind of weird being in a different country. Hope Tai's in London, it's a great place, but still weird, and big parks, well this is for Tai. WELCOME TO LONDON! HOME OF PETER PAN, BIG BEN, J.M. BARRIE, AND THE PRINCE WILLIAM! HURRAY 4 PETER PAN!!!!!!
 

Golden_Chocobo

Like No Other
Joined
Jan 3, 2005
Messages
1,413
o.o

Sure..Tai will be mentioned in the later episodes!!!! Dun worry..anyways..i'll proabbly update tommorow or something cuz..i just updated today..my parents are going to vegas along wiht my sister too..
 

Elphaba_1

Author
Joined
Aug 2, 2005
Messages
3,864
Location
in my room, where else?
OOO OOO!!! FIGHTING COMPETION IN VEGAS!!!!!! TIDUS VS. TAI! TIDUS GETS ASS KICKED REALLY HARD!!!!! TINY STICK VS. LONG STICK WITH BLADES ON BOTH ENDS!!!!!
sorry about that. I thought it would be cool if there was a little violence in it.and I never told u Tai's weapon. Tai has a long stick with a blade at both eands, if u have Soul Calaber II, u'll no what I mean.

It's still a funny story
 

Elphaba_1

Author
Joined
Aug 2, 2005
Messages
3,864
Location
in my room, where else?
I read the Reunion episode again, and I was wondering, how old is everyone? Cause Riku said "I knew her in high school," and "she moved in our junior year." Are they all in college? It's still funny hehehe....hahahahahahaha!!!!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top