• We have brought back Future of KINGDOM HEARTS as our main Kingdom Hearts section. Discuss any projects including Phase 2 developments, the rumored Disney Plus series, all TWEWY-related news, theories about the future of Kingdom Hearts, and any general topics in this section. For anything related to Kingdom Hearts Memory of Melody, please discuss it in the KINGDOM HEARTS Memory of Melody section.
  • Although unrelated to Kingdom Hearts, we are aware that there might be fans of The Last of Us on our forums. We ask that you please keep all spoilers for The Last of Us 2 spoiler-tagged. Any untagged spoilers will result in a temporary ban from the site.

Where do yall live?



REGISTER TO REMOVE ADS

MP3Gamefreak

New member
Joined
Dec 19, 2004
Messages
178
Awards
0
Age
30
Location
Long Beach
I just want to know where yall live that's all.

I live at tha city of gangstas East Side Long Beach, Cali. Don't be dissin or I'll put a 1-8-7 on ur ass. Keep it real.
 

mistyElk0

The Torrent of Power
Joined
Mar 23, 2004
Messages
4,560
Awards
0
Age
32
Location
Cincinnati, OH
I live 13 miles from Cincinnati, Ohio in a little village called Lockland. "really small."
 

Who Am I?

New member
Joined
Oct 27, 2004
Messages
495
Awards
0
Age
29
Location
England
I live in Luton, England! Yay! Go England! (Luton is a town.. Yeah, just a town..)
 

Anti-Dark

New member
Joined
Apr 14, 2004
Messages
609
Awards
0
Age
35
Location
right behind you
MP3Gamefreak said:
I just want to know where yall live that's all.

I live at tha city of gangstas East Side Long Beach, Cali. Don't be dissin or I'll put a 1-8-7 on ur ass. Keep it real.
oh no, I'm scared

STFU n00b

what are you gonna do, kick your computer, hope it gets to me? annoying lil bugga, lol

I live in Chapel Hill, North Carolina, if you wanna come visit, hang out, that's cool, if you wanna disrespect me, then i'll hit you in the face :)
 

Blaise038

New member
Joined
Dec 6, 2004
Messages
424
Awards
0
Location
The loneliest road in the world...
Website
youtube.com
Anti-Dark said:
oh no, I'm scared

STFU n00b

what are you gonna do, kick your computer, hope it gets to me? annoying lil bugga, lol

I live in Chapel Hill, North Carolina, if you wanna come visit, hang out, that's cool, if you wanna disrespect me, then i'll hit you in the face
It's all in fun dude... No need to get uptight...
 

MP3Gamefreak

New member
Joined
Dec 19, 2004
Messages
178
Awards
0
Age
30
Location
Long Beach
I just want to know what state and tha city where you from. You gotta represent your town. Gyeah. Aight I'm out.
 

kamekazekid

New member
Joined
Apr 1, 2005
Messages
97
Awards
0
Age
35
Location
hentei
you dont need to know were we live since everywhere is the same. the sky is the sky, dirt is dirt, and people are people. i live everywere i may even be in your mind right now
 
Top