• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

~~The SEXY fanclub of Sparks~~



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

Beastly

Well Hello Beautiful
Joined
May 17, 2009
Messages
5,005
Location
Gotham City
This is an FC for myfriend,Twilight Dusk.

She's a really cool person who loves being random and having those funny moments. Join her fc


Honarary member: TwilightDusk
President: Beastly0123

Banner:
picture.php


Members:
Darknova,
Araliya,
VensMemories,
Keybladewielder,
Namine'sNobody,
Aqualight,
Max/Souleater,
Blufire,
WaytoTwilight,
Axix,
Pokepotterkhkids,
Infinite Complex,
Heartless Person,
Khallsta25,
Kinge Wolfe,
Zeagal.
Traskix,
Laz,
13courtguard75
Midget099999999999999999
Keyblader110
Silver Warrior Shakkira
Marluxia777

There zeagal, i added you. happy?

theme song:

 
Last edited:

Sparks

gone
Joined
Apr 11, 2009
Messages
2,877
Location
montana
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

Yay! FC for me! Most of my friends aren't on right now so you might have to wait. Thank you much!

EDIT!!!! These members need to be added: Silver Warrior, and Marluxia777!!!!!!!!!!
 
Last edited:

Beastly

Well Hello Beautiful
Joined
May 17, 2009
Messages
5,005
Location
Gotham City
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

You're welcome. I'm gonna edit it in a bit anyways.
 

Beastly

Well Hello Beautiful
Joined
May 17, 2009
Messages
5,005
Location
Gotham City
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

I need to make a little more description of you.
 

Sparks

gone
Joined
Apr 11, 2009
Messages
2,877
Location
montana
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

I LUV IT! Happy moment there. I like having a fanclub.
 

Beastly

Well Hello Beautiful
Joined
May 17, 2009
Messages
5,005
Location
Gotham City
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

lol, wait till more ppl join. btw, fc= fried chicken.
 

Sparks

gone
Joined
Apr 11, 2009
Messages
2,877
Location
montana
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

Yes they are. Their mouths probably water whenever they think of it.
 

Beastly

Well Hello Beautiful
Joined
May 17, 2009
Messages
5,005
Location
Gotham City
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

yep, sure do......lol. I just ate some chocolate.
 

Sparks

gone
Joined
Apr 11, 2009
Messages
2,877
Location
montana
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

Yum, I'm getting some leftover spagetti. Not from your fc.
 

Sparks

gone
Joined
Apr 11, 2009
Messages
2,877
Location
montana
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

Yeah it does. *yawn* I want some people to join.
 

Beastly

Well Hello Beautiful
Joined
May 17, 2009
Messages
5,005
Location
Gotham City
Re: ~~The fantastic fc of Twilight Dusk~~!

I want ppl to join too. you need more friends on......lolz.
 
Status
Not open for further replies.
Top