What's new

Welcome to Kingdom Hearts Insider

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Ask question

Ask Questions and Get Answers from Our Community

Ask a Mod

Ask Questions from your staff

Contact Staff

If you need additional information or have a concern please contact us.

  • Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

The Official BBS VA Discussion Thread [complete]



REGISTER TO REMOVE ADS

David Boreanaz or Doug Erholtz?

  • David Boreanaz (KH1)

    Votes: 17 65.4%
  • Doug Erholtz (Everything Else)

    Votes: 9 34.6%

  • Total voters
    26
Status
Not open for further replies.

MomentoMori

Dead Technology
Joined
May 25, 2010
Messages
2,902
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
This Side of the Screen
Website
mypage.na.square-enix.com
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

Oh gawd. Darth Vader is Aqua. As if Count Dooku playing Ansem the Wise and Luke Skywalker playing Eraqus wasn't enough.../heavy sarcasm

If there were, there would be a giant nion flashing light on khinsider's home page saying "TERRA'S VOICE ACTOR CONFIRMED!"
Right. Because the front page is *always* the first thing I check when I come on the KHI forums. :rolls eyes:

I've been gone for several days; I was at Disney and I didn't have Wifi, and usually if there's some sort of development, the forums will have it first.
 

Sign

trapped in revamp hell
Staff member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
17,546
Reaction score
2,024
Points
115
Awards
36
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

If anyone still trusts IMDB after this, I will be shocked.

If there were, there would be a giant nion flashing light on khinsider's home page saying "TERRA'S VOICE ACTOR CONFIRMED!"

I don't even check the front page anymore ^^;
 

MomentoMori

Dead Technology
Joined
May 25, 2010
Messages
2,902
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
This Side of the Screen
Website
mypage.na.square-enix.com
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

If anyone still trusts IMDB after this, I will be shocked.



I don't even check the front page anymore ^^;

I lol hardcore at IMDB now, TBH.

Yeah, I don't even bother with the front page anymore either. The front page is kinda slow, IMHO, and if there's anything new regarding any of the games, it'll show up on the forums before it shows up on the front page.
 

Marx15

Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω
Joined
Sep 23, 2009
Messages
2,160
Reaction score
0
Points
0
Location
New England
Re: Aqua's VA

I think she got a lot better in the Gamespot trailer from the E3 Trailer. So did MX, IMO.

I've gotten use to the sound of their voices...Terra's, to me it still sounds different in certain scenes compared to other scenes. And, I mean his battle grunts...IMO don't match up with his voice in the cutscenes...he still sounds a little "fandubbed like" IMO. It'll take me a long while to get use to his voice.
If I knew who it was, I might understand why then...but for now....i don't know.

And yes, this should've been in the Official VA Discussion Thread.
 

Marx15

Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω
Joined
Sep 23, 2009
Messages
2,160
Reaction score
0
Points
0
Location
New England
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

I don't even check the front page anymore

There's a front page???

I never check it, whenever I come on this site, I just go to "The Future Of Kingdom Hearts", since i got it bookmarked.

IMDB is good for a laugh every now and then, haha.
 

MomentoMori

Dead Technology
Joined
May 25, 2010
Messages
2,902
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
This Side of the Screen
Website
mypage.na.square-enix.com
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

There's a front page???

I never check it, whenever I come on this site, I just go to "The Future Of Kingdom Hearts", since i got it bookmarked.

IMDB is good for a laugh every now and then, haha.


Did you see on IMDB the other day when they had Michael Bolton as Terra's VA? That's the first time I've ever laughed *that* hard at IMDB.
 

Marx15

Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω
Joined
Sep 23, 2009
Messages
2,160
Reaction score
0
Points
0
Location
New England
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

Did you see on IMDB the other day when they had Michael Bolton as Terra's VA? That's the first time I've ever laughed *that* hard at IMDB.

Yes, that was freakin' hilarious....that gave me the laugh I needed for the day, haha.
 

skyfoxx

Silver Member
Joined
Apr 21, 2005
Messages
5,800
Reaction score
0
Points
0
Awards
2
Age
27
Location
Robotnik Land - Home of Pingas
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

There's a front page???

I never check it, whenever I come on this site, I just go to "The Future Of Kingdom Hearts", since i got it bookmarked.

Yeah. It's called Kingdom Hearts Insider
That's where I always go first... then I click on "Forums" and then "Future of KH Discussion"...
 

Oracle Spockanort

𝕤𝕔𝕣𝕒𝕡-𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕔𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕞𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝
Staff member
Joined
Jul 13, 2008
Messages
34,841
Reaction score
2,878
Points
115
Awards
94
Age
30
Location
California
Website
twitter.com
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

I go on the forum first. Never the website unless the forum is down, and that will only be for a second to see if something new has happened.
 

MomentoMori

Dead Technology
Joined
May 25, 2010
Messages
2,902
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
This Side of the Screen
Website
mypage.na.square-enix.com

MomentoMori

Dead Technology
Joined
May 25, 2010
Messages
2,902
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
This Side of the Screen
Website
mypage.na.square-enix.com

Wheels

New member
Joined
Jul 10, 2010
Messages
729
Reaction score
0
Points
0
Location
Tassie, Australia
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

Hmmmm, just a random guess, how about Crispin Freeman for Terra maybe? I dunno, it's better than anything IMDB comes up with XD It'd have to be something like his voice for Rude though maybe. I know, it's a really bad guess, but hey
 
Last edited:

Locksmith13

New member
Joined
Jun 29, 2010
Messages
31
Reaction score
0
Points
0
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

I don't know why everyone's hatin on IMDB. I mean without their information we would have no clue that James Earl Jones voiced Aqua lol. Could you imagine first playing the game and hearing Aqua with that corny dialog about "star shaped fruit" in his voice.
 

Goldpanner

KHI Site Staff
Staff member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
2,517
Reaction score
14
Points
40
Awards
11
Website
twitter.com
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

I just wanna say that from the trailers so far, Terra's voice is disappointing me .___. I want to keep an open mind, but he seems so flat.
 

Allister Rose

French Lover
Joined
May 13, 2009
Messages
10,344
Reaction score
0
Points
0
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

well he isn't the only one.......for some reason i'm hearing two VA's with terra. one in the gameplay and one in the cutscenes....or maybe i'm just hearing things
 

Marx15

Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω
Joined
Sep 23, 2009
Messages
2,160
Reaction score
0
Points
0
Location
New England
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

well he isn't the only one.......for some reason i'm hearing two VA's with terra. one in the gameplay and one in the cutscenes....or maybe i'm just hearing things

I know, it doesn't sound like the same person....it's kinda like for each scene he just sounds different IMO.
 

Aqua.

ichimaru gin~ <3
Joined
Oct 16, 2008
Messages
4,277
Reaction score
0
Points
0
Location
California
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

Terra's VA is not consistent.
 

Mog

Member
Joined
Jun 6, 2010
Messages
350
Reaction score
2
Points
17
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

Don't you think putting Vanitas' voice actor without spoiler tags IS as spoiler?
 

Aqua.

ichimaru gin~ <3
Joined
Oct 16, 2008
Messages
4,277
Reaction score
0
Points
0
Location
California
Re: The Official BBS VA Discussion Thread

Don't you think putting Vanitas' voice actor without spoiler tags IS as spoiler?

No.. because if you put a spoiler tag people will be "why is it in spoiler tags? Omgod.. its because..."

See? Now that you said its a spoiler, its a spoiler.:/
 
Status
Not open for further replies.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Top