What's new

Welcome to Kingdom Hearts Insider

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Ask question

Ask Questions and Get Answers from Our Community

Ask a Mod

Ask Questions from your staff

Contact Staff

If you need additional information or have a concern please contact us.

  • Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

MuffinMan Fangirlz join here!



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

chasingdusk

New member
Joined
Mar 25, 2005
Messages
505
Reaction score
0
Points
0
*snickers*....heh..heheh...HA HA HA! Muffinman's babies!? Sure! why not!?

I LOVE YOU MUFFINMAN WITH ALL MY HEART! LIEK OMG!!!111
 
J

JaCk PumkIn KinG

Guest
OMG....I am sooo gonna put my Saw games on... O__o;; nice... Fanclub for our dear Muffinman O__o;;
 

Hypoxium

stuff
Joined
Aug 2, 2005
Messages
4,094
Reaction score
0
Points
35
Awards
3
Age
30
Location
Canada
dude..........................................what o_O?
 

TheMuffinMan

Armchair Administrator
Joined
Jun 9, 2005
Messages
9,259
Reaction score
0
Points
0
You heard them Lord Inuyasha, they want meh babies. Deal with it, I am awesome

Now bow to teh sexehness that is mee *sits on golden throne*
 
J

JaCk PumkIn KinG

Guest
pfft! wish I had a fan club too, if it were not my obsession for Saw games <=/
 

Hypoxium

stuff
Joined
Aug 2, 2005
Messages
4,094
Reaction score
0
Points
35
Awards
3
Age
30
Location
Canada
I heard them.All these men want ur babies.hope u arent homophobic *wink
 

AngelJade

New member
Joined
Jan 1, 2005
Messages
56
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
I da ho........heheh
urrrrr...........okies? I must admit to TheMuffinMans coolness.......but do have have to bring on the onslaught of fangirliness(fanboyness...o_O) it is a just a tiddybit scary.......so yeah.
 

AngelJade

New member
Joined
Jan 1, 2005
Messages
56
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
I da ho........heheh
and your point is exactly............? Just cause you hate TheMuffinMan don't mean you have to bitch on us.........geez.........
 

TheMuffinMan

Armchair Administrator
Joined
Jun 9, 2005
Messages
9,259
Reaction score
0
Points
0
AngelJade said:
and your point is exactly............? Just cause you hate TheMuffinMan don't mean you have to bitch on us.........geez.........

^ omg, i luff j00
 
Status
Not open for further replies.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Top