• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

Mayan Calender WRONG!!!!



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

Raiton Kensei

Peace through Violence
Joined
Jan 25, 2006
Messages
5,564
Awards
6
Age
31
Location
Yo mamma house
For those that believed that the world was gonna end in 2012 (I didnt), Im sure youll be happy to know that scientist have found out that they were off by some years.....about 50 or more. The bad thing is...they dont how to decipher it basically, according to the Mayan calender, the world was suppose to end already or either it will end in the far future lol.

All in all, scientist were wrong......2012 is no longer to be feared.

End of the Earth Postponed - Yahoo! News
 
Last edited:

Professor Ven

The Tin Man
Joined
Jun 12, 2006
Messages
4,337
Awards
3
Age
30
Location
Slothia
Invest in hydroelectric and solar generators.

Otherwise enjoy scratching a living off rocks when the magical Solar Storm hits.
 

AxelYoYo

RAWR
Joined
Mar 23, 2010
Messages
1,592
Awards
1
Location
USA
I love the title: "End of earth postponed" It's like saying "I'm going to kill you postponed" XD
 

impart

Climb The Sky
Joined
Dec 28, 2008
Messages
1,435
Location
the Wired
lmao I just read about this on yahoo

watch, one day theyre going to figure out that they miscaculated and the mayans predicted the end of the world was 100 years ago, and it didn't happen
 

Theart

Hyped Ruler of Honnouji Academy
Joined
Jul 7, 2009
Messages
5,297
Awards
4
Age
29
Location
Honnouji Academy
Is it just me, or did that article imply that the range of being 50 to 100 years off went both past and future? I'd certainly have a chuckle if the supposed end of the Mayan calendar was actually in the past already. xD
 

Proolz

New member
Joined
Oct 19, 2010
Messages
10
Damn, I was gonna go bungee jumping, sky-diving, and take 10 painkillers or something but I'm glad that we won't perish along with the world.

I think I'll still try the painkillers...

But perhaps it's not about the world but what THEY perceived was the world. Maybe it's the date of the end of their world that they predicted.
 

MomentoMori

Dead Technology
Joined
May 25, 2010
Messages
2,902
Age
31
Location
This Side of the Screen
Website
mypage.na.square-enix.com
For those that believed that the world was gonna end in 2012 (I didnt), Im sure youll be happy to know that scientist have found out that they were off by some years.....about 50 or more. The bad thing is...they dont how to decipher it basically, according to the Mayan calender, the world was suppose to end already or either it will end in the far future lol.

All in all, scientist were wrong......2012 is no longer to be feared.

End of the Earth Postponed - Yahoo! News

And did it never occur to these scientists that the Mayans died before they could finish it?

2012 was never supposed to be feared in the first place; it was pretty much all a marketing ploy. It's like Y2K. If you listened to all those people, we've had at least 1 apocalypse every year this decade. :|
 

Delsan

Killjoy Hillington
Joined
Jul 3, 2010
Messages
4,689
Awards
8
I wonder what the history channel is going to do now that 2012 was a fake.
 

Aria

braver by the minute
Joined
Jun 9, 2009
Messages
1,710
Hell yeah, now I'll graduate before we all die.
 

Crimson Crashing

Inferno - R.I.P <3
Joined
Mar 29, 2007
Messages
3,003
Awards
5
If they determine that the end of the world was supposed to be 50 years ago, I guarantee that something else will come up.
Like;
"Oh, 50 years ago so-and-so died, it was because of the calender!
The world is slowly ending zomg!"
 

Vani

LOVEY DOVEY DOVEY
Joined
Dec 29, 2009
Messages
2,145
oh no. my people were wrong. woppety doo who cares. we are till gonna die some day anyway.
 
Status
Not open for further replies.
Top