• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS



REGISTER TO REMOVE ADS
F
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings Awards About

  • S
    ....
    was it something i said?
    sorry...
    S
    vietiin korjattavaks tai siis mun veli fiksaa se ja samalla se virittää siihe osat jotka tarttee et voi pelaa japsilaisii pelei esim. Kh final mix+
    x3 yay! :D
    S
    yeah...kokeita pukkaa tai, ei ainekaa viel, mut kyl ne sielt sit tulee ajallaa -.- ja iha ku ruotsi mua kiinostais...
    ja sit viel mun pleikkaki vietii >.<
    jotaa hämminkiä siinäki -.-
    S
    ei täs mitää ihmeimpii...päin peppuu menee koulu ja kaikist kauheinta oli eiline (21.1) ku serkku leikkas melkee sormesa irti ku se yritti vaa leikkaa veitsellä palan juustoo...mä e ymmärrä miks just veitsel ku siin oli iha juusto höylä -.-''
    karseest tuli verta...melkein pyörryin mut pokkaa piti pitää et kerkeis mennä äiskän luokse sanoo siit asiast >.>
    S
    ei enää mitää x3
    sain sen jo toimiin ^^ so...
    whazup?
    S
    btw, miten saa ton visitor message jutun tai jotaa ettei tarttis aina lähettää sähkiksiä ^^''
    S
    "johtuu" (kirjoitusvirhe taas, huoh... tosissaan pitäis lopettaa toi kahvin juomine -.-'')
    S
    wow...löysin yhe suomalaise...OMG!
    siistii! ei tartte koko aja puhuu enkkuu x3.. tai sit se juhtuu siit et kukaa ei oikeest haluu kertoo mist maassa asuu...wau...
    tosi coolia, u r kh fan?? that's soooooooo cool 2!! siidee wau waudeweijaa (liikaa kahvii taas, älä välitä...oon aina tämmöne jos kupilline tulee otettuu ees x3 wanna b friends?? ois kiva jos olis ees yks suomalainen frendi jonka kaa puhuu ^^ wow viel kerra x'D
    XDD On sen verran roolipeleihin jo ilmoittauduttu, etten kyllä jaksa enää yhtään. Ja ohoh, en uskonutkaan, että löytyisi niin monta VK -fania. :eek:

    PItää mennä, iskä valittaa... Se aina käskee minut pois koneelta, kun olen siinä kuulema "liikaa". Ehkä pitäisi ostaa kannettava ja muuttaa mummon luokse. ._.

    Oli kiva jutustella. :D
    Niimpä. Hahah, yleensä saan syödä niitä ihan rauhassa. XD
    Ja kyllä, Vampire Knight is ma loove~ <3
    M? en hirveemmin karkkeja sy?, mutta jos sy?n, ne on joko irtokarkkeja tai Arrearkku -pussi. :3
    Yleens? sy?n suklaata (ja saan finnej?, myhyy D: ) ja joskus sipsi?. Lempisipseihin kuuluu Pringles Sour Cream and Onion ja Nacho Cheese Balls.
    Maraboun minttukrokantti, ihana suklaa. Mä yleensä yritän syödä mahd. paljon erilaisia, niin ei kyllästy niin helposti.
    Mä en tykkää siitä salmiakkisuklaasta, mut Daim on ihanaa. <3 Ja sitten ihan perus-maitosuklaa. :D
    Hah XDD
    Ja totta, ilman konetta ei voi elää. :3

    Oi voi, haluan jäätelöö, mutta äiti kieltää ottamasta. XD Sillä on sairasloma, niin se on koko ajan hengittämässä niskaan.
    Oho. :eek: Mun mummo on paljon mukavampi. <3
    Mut joo, kyllä mä tykkään eniten olla kotona. Pääasiassa, koska mummolassa ei oo tietokoneita. XD
    Varkaus on Itä-Suomessa, muistaakseni Pohjois-Savossa. XD Ja ei onnistu mulla, että opiskelun takia voi lähteä. Vanhemmat on ylihuolehtivaisia. ._.

    Ja mummon luona on kuule kiva olla! Varsinkin jos se tuputtaa hyvää ruokaa ja karkkia koko ajan. (ja joskus rahaa <3) >:3
    Varkaudessa, varmaan Suomen köyhimmässä takapajulassa. XD Enkä näillä näkymin pääse täältä mihinkään ennen kun oon 18. ;_;
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top