Welcome to Kingdom Hearts Insider

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Ask question

Ask Questions and Get Answers from Our Community

Ask a Mod

Ask Questions from your staff

Contact Staff

If you need additional information or have a concern please contact us.

  • Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS



REGISTER TO REMOVE ADS
june
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings Awards About

  • Oh darn sorry for not replying earlier, kinda got side-tracked. How've you been? :D

    And that's awesome too, you'd look good as Chrome no doubt, all you need is a Mukuro-sama now lol If you want to see a continuation on what happens afterwards start reading the manga fro chap 283 if you'd like. But I should warn you the current story arc is gonna have it's up but downs at the same time, imo
    *Plus another yaoi pairing to fire you up more xD*
    8D I can't summerize my essay, I'm afraid. But in regards to the other post, I just made a plotbunny and posted a picture. I also plan to upload a banner I made for the club later on and a drabble. 8D Oh lawl.
    "damn, there are... way too much... long posts DXoh ponnie, you and your post xDDD how the hell you manage to do those loooong post!?"

    ...

    BECAUSE I AM INSANE. UTTERLY INSANE WHEN IT COMES TO XIGXAS. WHY, DIDN'T YOU KNOW THAT ALREADY DARLING?! 8D DERPDERPDEEEEEEEEEEERP.

    But really .That one post...took about an hour to type. 8D; I was so tired afterwards. OH LAWL.
    ;D LOLZ. WELL OKAY. And...ugh. *sitting in my chair with hair dye on my hair* D: I feel like a fully frosted cake. It feels so weird. D:

    AND OOOO. I LOVE PIPPIN TOO! <3

    And did I ever get around to showing you my Xigxas picture this evening? *hyped up on cold meds* >_____< I forgetted.
    <___< That obvious huh? Oh man. I gotta hide these things more carefully. :p

    And OOOH. THAT IS JUST SO COOL!! XD

    ...You like Merry, eh? :D
    <___> And Orange. How did you guess? 8D

    :D That makes me so happy...you don't even KNOW HOW MUCH. <3 Eeeeeeeee. Squee at the Frodo Sam parts for me, will ya sweetie? :D
    ;D We will! You and I! We can make it if we try...*starts to sing* :p OH LAWL. I am so hyper today.

    AND GASSSSSP. :O THAT IS AWESOME. Are you enjoying it honey?
    Oooh, that's such a pity! Maybe together we'll be able to reconcer our love for Kingdom Hearts? :)

    AND DARN RIGHT. ;D If you want to see a preview, check out the Xigxas board. It's bloody and sad...:p But...hey. It's me, ammirite?
    :eek: You left too?! I thought it was just me...D: Wow. Okay, weird.

    And I've just been...around. I've kinda lost track of things. Not only Kingdom Hearts but of Xigxas too. D: Been trying to get back into the habit of the loving again. Updated the Xigxas board and everything. It's kinda working..:p Kinda. Ugghh. I need to be all fangirly again.

    Though I suppose killing Roxas in my newest picture is a step in the right direction. Yeh?
    Well I really like it, and that means a lot coming from me, because I usually hate all sigs. xD
    thanks for mentioning me in your interview, it's sweet that you like my stuff.
    i'll try to make ya something sometime! :D
    Kay well we don't have to do it today. We have until the 24th until the issue comes
    out. It'd be great if I could get your msn (or any other messenger) address.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Top